sobota, 27 lipca 2013

Podniebne loty i zakupy :)

Witajcie!
Wczorajszy dzień owocował w ciekawe atrakcje :) Mój narzeczony postanowił zabrać mnie na wycieczkę do pobliskiego aeroklubu :) Tam czekała na nas awionetka z pilotem abyśmy mogli polatać nad okolicą :) Pierwszy raz w życiu leciałam samolotem, ale przeżyłam jak widzicie :) Była piękna pogoda, choć słońce nieźle grzało :) Na szczęście nie było wiatru, więc nie bujało tak bardzo samolotem :) Dziwne było dla mnie, że lecąc nie czuję się w ogóle prędkości :) A jak patrzymy z ziemi to szybko samolot przelatuje :) Widoki były bajeczne :) Większość jak zwykle pól i łąk ale także lataliśmy nad moim miastem i okolicami :)  Po tych atrakcjach udaliśmy się jeszcze do Wrocławia do restauracji i oczywiście na małe zakupy, bo jakby inaczej :)

Musiałam oczywiście odwiedzić kilka sklepów i oto co upolowałam :)


W sklepie Organique nowe woski zapachowe Yankee Candle :
Salted Caramel
Novemer Rain
Lake Sunset
Vanilla Chai

W Yves Rocher :
Żel pod prysznic Retropical (woda równie pięknie pachniała, szkoda, że tak dużo kosztowała :/)

W Super Pharm :
L`biotica, Aktywne serum do rzęs
L`biotica, Biovax do włosów ciemnych

A wracając do wczorajszych lotów :) Mam dla Was kilka zdjęć :) 
 

 [ moja ręka odbiła się w szybie :) ]



Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. Piękne widoki -super atrakcjie Ci narzeczony zapewnił;) Nie cierpię latać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet podobało mi się ;) tylko to bujanie i nagle zmiany wysokości nie podobały się mojemu żołądkowi, ale dałam radę ;)

      Usuń
  2. Super widoki :) Ja się bardzo boję latać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja troszkę tez się bałam, bo nie wiedziałam co mnie czeka ;)

      Usuń
  3. Ale fajnie, widać,ze wrażeń Ci nie brakuje. Pozdrawiam i wysokich lotów życzę jeszcze nie raz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. też kupiłam sobie to serum :)) jeszcze nie używałam ale już jestem ciekawa efektów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem cudów nie uczynił, zobaczymy jak będzie sprawdzać się serum :)

      Usuń
  5. Piękna niespodzianka! Super widoki - zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. P.S. Na moim blogu czeka na Ciebie nominacja - http://malenkabloguje.blogspot.com/2013/07/tag-bez-czego-nie-moge-sie-obejsc.html :)

      Usuń
  7. Przepiękne zdjęcia, wspaniałe widoki. Aż miło popatrzeć! (:

    OdpowiedzUsuń