środa, 18 września 2013

Catrice, Paletka cieni do brwi

Witajcie!
Dzisiejszy post o paletce do brwi firmy Catrice, którą kupiłam jakiś czas temu, więc pora napisać parę słów na jej temat. 





Cienie zamknięte są w małym, czarnym opakowaniu


Pod cieniami znajdziemy szufladkę, w której schowany jest pędzelek/aplikator oraz małą pęsetkę do brwi. Pęsetka jest bardzo słaba, nie za dobrze radzi sobie z wyrywaniem niechcianych włosków.
Górna część opakowania posiada lusterko. Ale jak możecie zauważyć, szybko odleciała od opakowania :) 



Przy częsty używaniu starły się także napisy


Jeden z cieni jest jaśniejszy dla delikatniejszego podkreślenia brwi, drugi zaś ciemniejszy dla mocniejszego podkreślenia. 

 
Powyżej "goła" brew
Poniżej podkreślona ciemniejszym cieniem





Poniżej podkreślona jaśniejszym cieniem


Różnica jest prawie nie zauważalna na zdjęciach. Na "żywo" różnica ta jest wyraźniejsza.
Cienie trzymają się dobrze, nic się z nimi nie dzieje podczas dnia, jeżeli przy nich nie gmeramy :)
Są bardzo wydajne! Posiadam je już parę miesięcy a ubytku wcale nie widać. 
Jedyny minus to pudełko, które bardzo szybko się rozpadło...


Pozdrawiam :) 

5 komentarzy:

  1. Zastanawiam się pomiędzy tym zestawem a zestawem z Essence ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będąc w Naturze zakupiłam ten zestaw, bo zestawu z Essence nie było :)

      Usuń
  2. Ja ostatnio zakupiłam zestaw do brwi z Essence. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam widzę różnicę, muszę sobie sprawić coś do brwi koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. z cieni do brwi chwalę sobie essence wild craft, są razem z rozświetlaczem :)

    OdpowiedzUsuń