piątek, 6 grudnia 2013

Paczuszki z zakupów z Dnia Darmowej Dostawy :)

W dniu dzisiejszym dotarła do mnie ostatnia już paczka, która zamówiłam w Dniu Darmowej Dostawy :) Listonosz stwierdził na wstępie, że chyba przyszedł do mnie Mikołaj :) Bo zwykle dostarcza listy z mniej przyjemnymi rzeczami od instytucji typu Urząd Skarbowy ...  

Oto wszystkie rzeczy, które zamówiłam : 


 A teraz zamówienia z poszczególnych sklepów :)





W moich zakupach nie mogło oczywiście zabraknąć wosków zapachowych :) Zastanawiałam się na ich zakupem w kilku sklepach, ale ostatecznie zamówiłam w jednym, ponieważ miał dostępne prawie wszystko co mnie interesowało a dodatkowo woski z serii simply home :) 

Zamówiłam:

Christmas Eve
Christmas Memories
Christmas Cookie
Merry Marshmallow
White linen & lace
Vanilla Frosting
Merry berry 
Chocolate donut

Jak widać zapachnie u mnie świątecznie :)





Do koszyka wpadło:

Krem złuszczający na noc
Tonik intensywnie nawilżający 

Do zamówienia otrzymałam dodatkowo 3 próbki kremów :)




Ostatnio na jednym z portali wypełniałam ankietę dotyczącą nowości, nie tylko kosmetycznych, i wśród nich były odżywki do włosów Biały Jeleń. Koniecznie chciałam je wypróbować :) Więc przy zamówieniu od razu wpadły do koszyka :)

Zamówiłam:

Hipoalergiczny krem do twarzy BIAŁY JELEŃ 
Hipoalergiczna odżywka do włosów Biały Jeleń z czystą bawełną i proteinami pszenicznymi
Hipoalergiczna odżywka do włosów Biały Jeleń z chlorofilem i proteinami keratyny
Biały Jeleń szampon z Chlorofilem



Z tego zamówienia jestem najbardziej zadowolona. 
Chciałam kupić tylko Lekki krem do twarzy, ale miałam problemy z kosztem wysyłki, więc zaczęłam szperać po ich sklepie i znalazłam zestawy w bardzo atrakcyjnej cenie!

W skład zestawu wchodzą:

Lekki krem brzozowy
Krem brzozowy z betuliną 
Brzozowa pomadka ochronna z betuliną
Rokitnikowa pomadka ochronna o zapachu cynamonu
Rumiankowy żel do twarzy 

Oraz masa próbek, a dokładniej 12 :)

Za cały zestaw zapłaciłam 49,03 zł!
Gdybym chciałam zamówić pojedyncze produkty zapłaciłabym 81,07... 
Więc się opłaca!

I to wszystkie zakupy :) Gdybym miała do tych wszystkich zamówień doliczyć koszty wysyłki pewnie nie zdecydowałabym się na zakup. Bandi i Goodies przyszły Pocztą Polską a Sylveco i Pollena Ostrzeszów kurierem, więc koszty pewnie wyniosłyby więcej niż najdroższy zakupy z Bandi :) Dobrze, że są organizowane Dni Darmowej Dostawy :)



 






18 komentarzy:

  1. Świetne! Nic tylko czekać na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia paczka najbardziej mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. KOniecznie daj znac jak sie spisza woski i sampler z edycji simply home!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez opakowanie pachną bardzo ładnie, najlepiej chocolat donut :) Zobaczę jak będą się spisywać podczas palenia :)

      Usuń
  4. w DDD też kupiłam woski, dwa zapachy mamy nawet te same :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zrobiłam zakupy tylko w mintishop ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spore zamówienia ;) od niedawna używam wosków YC nie mogę wyjść z podziwu jakie są wydaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. AAAAAA! ile inspiracji:D gratuluje świetnego blogga

    Buziaki ;*

    http://www.ashplumplum.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super to wszystko jest pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Troszkę Ci tego wpadło ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo tego, milego uzywania! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakupy, sporo fajnych rzeczy kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń