piątek, 28 czerwca 2013

Co zabieram ze sobą na wakację ?

Witajcie!
Po całym dniu latania, pakowania i załatwiania ostatnich rzeczy przed wyjazdem mam chwilę czasu na napisanie posta :) Dzisiejszy post o tym co ze sobą zabieram na wakacje. Wybieram się nad nasze morze na 10 dni :) Oby była ładna pogoda :)

Wszystko spakowane w kuferek podróżny :)


A wewnątrz:


Jedna część na kosmetyczki. 

 Kosmetyki kolorowe. Podkłady, pudry, tusze itd :)
Kolejna na pędzle, płatki kosmetyczne, akcesoria do włosów.











Dalej dwie paletki Sleek, lakiery do paznokci, perfumetka i krople do oczu. 


Z drugiej strony schowane zostały maseczki i chusteczki do okularów. 


I oczywiście największa część na kosmetyki :)


Kilka kosmetyków do mycia, kilka do pielęgnacji, kilka produktów np. hydrolat czy drugi szampon przelałam do specjalnych pojemniczków podróżnych aby nie targać całych pełnowymiarowych opakowań. 
I to wszystko, mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam :) 

Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. też muszę się spakować na 9 dniowe wakacje, ale niestety mam ograniczony bagaż i ciężko będzie się spakować do połowę mniejszego kuferka ;pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście nie miałam takiego problemu, bo mam pakowne auto :) ale musiałam ograniczyć się w kwestii ubrań i ledwo dopielam walizkę :)

      Usuń
  2. Mam podobny kuferek, ale tylko podobny. Ten Twój jest pakowniejszy i ma więcej przegródek. I ten kolor :) Miłych wakacji, odpoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) kuferek dostałam z avon i byłby idealny gdyby miał czarny kolor. Róż jest dla mnie zbyt charakterystyczny :)

      Usuń
  3. Uroczy kuferek, no i całkiem sporo zabierasz ze sobą, ja zazwyczaj maseczek nie biorę i z każdego rodzaju kosmetyku po 1 sztuce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczki na wszelki wypadek :) a tak to prawie wszystko jest po 1 sztuce oprócz szamponu i cieni sleek :)

      Usuń