niedziela, 2 czerwca 2013

Kosmetyki z DM :)

Witajcie!
Sama niestety nie mam dostępu do tej drogerii. Ale dzięki uprzejmości Toni http://toniakosmetycznie.blogspot.com/ :) która akurat przyjeżdżała do mojego miasta, zakupiła i przywiozła mi stamtąd kosmetyki :)

 
Oprócz kosmetyków także prosiłam o zakup kawy, u naszych zachodnich sąsiadów jest sporo tańsza. Wychodzi ok. 15 zł za opakowanie a u nas w sklepie to rzadko można spotkać jakąś promocję.

Z kosmetyków wzięłam:
Balea, Żel pod prysznic w piance
Balea, Szampon i odżywka aloes i mango
Balea, Żel pod prysznic w piance
Alverde, Szampon i odżywka nawilżający z aloesem i hibiskusem
Alverde, Szampon i odżywka wygładzający morela i kwiat cytryny
Alverde, Krem oczyszczający z glinką
Alverde, Krem fluid z glinką
Balea, Krem do ciała

Zapasy starczą na długo :)

18 komentarzy:

  1. mi też Tonia zrobiła zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Wam faaaaaaaaaaaajnie *___*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zakupy, cała masa świetnych kosmetyków, nic tylko testować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jak widzisz po wpisach, Tonia robi wielu osobom zakupy ;) Wystarczy do niej napisać :)

      Usuń
  5. Kolejnej osobie Tonia zrobiła zakupy :D Pewnie z DM wyjeżdżała wózkiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale bym się nie zdziwiła :) Panie z tej drogerii zapewne dobrze ją już znają ;) I dziwią się po co jej tyle kosmetyków ;)

      Usuń
  6. Świetne zakupy:) Sama czekam na swoją paczkę od Toni:)

    OdpowiedzUsuń
  7. to nie zakupy, tylko pół wózka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieźle powiększyła ci się kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne produkty , ja też mam taki problem , że nie mam do nich dostępu :( . Dobrze , że miałaś do kogo się zwrócić o kupno . Miłego używania ;)) .

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale boskie zakupy!

    Też chcę taką koleżankę, jak Tonia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. http://marczaczek12.blogspot.com/ obserwacja za obserwacje ? Jak tak to napisz do mnie i zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny blog ;))
    Obserwuję i również zachęcam do obserwowania mojego bloga ;)
    http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń