niedziela, 22 kwietnia 2012

Odżywka do włosów suchych z odżywczym mleczkiem z owsa Yves Rocher

Stan moich włosów pozostawia wiele do życzenia. Nie dość, że są niesforne, przetłuszczają się to na dodatek puszą się przy końcówkach. Jedyne co, to na szczęście nie rozdwajają się końcówki. Tyle dobrego.

Niestety jestem zmuszona już je farbować, na razie stosuję farby tzw. zmywalne, do 24 myć, bez amoniaku ale jednak po farbowaniu moje włosy są troszkę suche. Dlatego przy składaniu zamówienie w sklepie internetowym Yves Rocher skorzystałam z promocji i zamówiłam odżywkę do włosów suchych, aby poprawić ich kondycję.




Opis producenta:

Jej aksamitna konsystencja pielęgnuje włosy suche nie obciążając ich. Włosy stają się delikatne, łatwiejsze do rozczesania, pełne blasku. Formuła bez parabenów.

Testowana pod kontrolą dermatologiczną.
Składniki pochodzenia roślinnego: mleczko z owsa i olejek ze słodkich migdałów pochodzące z ekologicznych upraw.

Włosy są mniej suche: 78% (poziom satysfakcji: test przeprowadzony na 27 kobietach w ciągu 4 tygodni) 

Odżywka zamknięta w tubce o praktycznym zamknięciu i pojemności 150 ml.
Odżywka jest koloru białego i gęstej konsystencji. Ziołowy zapach według mnie niedrażniący. Niektórym może przeszkadzać, ale nie utrzymuje się na włosach długo.  


Po pierwszym zastosowaniu przestraszyłam się...
Ponieważ odżywka zamiast odżywić i nawilżyć włosy spowodowała siano na mojej głowie. Drugie podejście już było lepsze. Producent obiecuje nam, że po zastosowaniu włosy będą delikatne i będą się łatwiej rozczesywać co jest prawdą. Jednak w sprawie nie obciążania włosów kłóciłabym się. Mimo, że dokładnie i długo spłukuję odżywkę jednak coś na tych włosach zostaje. Są takie inne w dotyku niż po innych odżywkach. Jest różnica tam gdzie nałożyłam odżywkę a gdzie nie. Niestety to coś obciąża mi włosy. Specjalnego nawilżania i odżywienia włosów nie zauważyłam, więc raczej już nie zakupię tej odżywki. Także z tego względu, że na moje długie włosy nie starczyła na długo.


Można ją kupić tutaj. W promocji kosztuje 10 zł/150 ml.         



  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz