niedziela, 29 kwietnia 2012

Szampony Yves Rocher


Szampon według mnie powinien dobrze oczyszczać skórę głowy oraz włosy, dobrze się pienić aby łatwo można było umyć czuprynę i fajnie gdy pozostawia na dłużej włosy ładne i świeże. Wiele szamponów spełnia tylko dwa pierwsze wymagania z pozostawianiem ładnych i świeżych włosów już jest gorzej. Bo jak dobrze oczyszcza i nie tak często się przetłuszczają to powoduje siano na mojej głowie, a jak są ładne, lśniące to szybciej są nieświeże. 

Szampony Yves Rocher nie spełniły wszystkich moich wymagań, ale po kolei :)

       
Przetestowałam 3 ostatnio zakupione szampony od lewej:
1. Szampon do włosów brązowych
2. Szampon stymulujący przeciw wypadaniu włosów
3. Szampon oczyszczający do włosów przetłuszczających się

Szampon do włosów brązowych





Opis producenta: 

Blask brązowych włosów.
Naturalne właściwości barwiące chinowca zawarte w tej delikatnej i lekkiej formule zapewniają włosom piękne brązowe refleksy. 
 Całkiem fajny szampon koloru brązowego, dobrze się pienił. Włosy były bardziej błyszczące, ale nie zauważyłam specjalnych refleksów. Niestety troszkę miałam po nim wysuszone końcówki włosów. 


Szampon stymulujący przeciw wypadaniu włosów

 

Opis producenta:  


Włosy wzmocnione, błyszczące, zdrowe.

Stosowanie
Nanieść produkt na zwilżone włosy.
Rozprowadzić, masując 2 minuty skórę głowy.
Dokładnie spłukać wodą.
Unikać kontaktu z oczami.
Dla wzmocnienia efektu połącz stosowanie Szamponu przeciw wypadaniu włosów z miesięczną Kuracją przeciw wypadaniu włosów.
Praktyczna w użyciu pompka przystosowana do flakonów aby dozować odpowiednią ilość produktu.


Składnik aktywny
Biały łubin bio o właściwościach zapobiegających wypadaniu włosów.


Składniki pochodzenia roślinnego :  wyciąg z białego łubinu z ekologicznych upraw, baza myjąca pochodzenia roślinnego.

Formuła bez silikonu dzięki czemu włosy są lekkie i miękkie.
Ten szampon najbardziej przypadł mi do gustu. Dobrze się pienił, włosy były błyszczące, lekkie i miękkie, dłużej zachowały dobry wygląd. Minusem był zapach tego szamponu. Mój narzeczony wręcz twierdził, że śmierdzą mi włosy po nim :) Ale cóż się nie robi i nie stosuje aby ładnie wyglądać :) Niestety włosy jak wypadały tak i przy tym szamponie wypadały. Może za krótko go stosowałam, aby mógł zadziałać. Nie jest to dla mnie minusem, ponieważ nie wierzę, że sam kosmetyk może pomóc.

Ostatnim szamponem jest Szampon oczyszczający do włosów przetłuszczających się



Opis producenta: 

WŁOSY LEKKIE I OCZYSZCZONE

Włosy odzyskują lekkość i świeżość, stają się jedwabiste, zdrowe i dłużej pozostają czyste. Szampon pozostawia delikatny, świeży zapach, przywodzący na myśl oczyszczające właściwości pokrzywy. Formuła bez parabenów. Składniki pochodzenia roślinnego: wyciąg z pokrzywy z ekologicznych upraw, baza myjąca pochodzenia roślinnego. Formuła łatwo ulega biodegradacji. 


Jednym słowem koszmar!! Jest to najgorszy szampon jaki kiedykolwiek stosowałam!
Mam włosy przetłuszczające, więc myślałam, że szampon do takich włosów będzie dobrze oczyszczał i pozostawi na dłużej moje włosy świeże a jakże się pomyliłam... Nie dość, że włosy szybciej się przetłuszczały, bo nawet po najzwyklejszym szamponie są ładne cały następny dzień a po tym szamponie w połowie dnia już były "przyklapnięte" i wyglądały nieświeżo. Na dodatek ten szampon spowodował jakieś uczelnie, strasznie zaczęła swędzieć mnie głowa... Użyłam go 3 razy, odstawiłam i oddałam mamie. Jej nic się nie dzieje po nim, więc to chyba na mnie tak drastycznie zadziałał.     


Zakupiłam ostatnio jeszcze 2 szampony tej firmy. Jeszcze ich nie używałam, aż się boję, żeby nie były jak ten ostatni :/ 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz