niedziela, 1 kwietnia 2012

Projekt denko - marzec

W tym poście przedstawię listę kosmetyków, które zużyłam w poprzednim miesiącu. Jak wcześniej pisałam troszkę pokończyło mi się rzeczy i musiałam uzupełnić zapasy ;)

Niestety nie posiadam zdjęć, ponieważ zapisuję sobie tylko w notatniku co się skończyło. Postanowiłam zrobić taki wpis na blogu jak już ponad połowa kosmetyków wylądowała w koszu, więc reszty też już nie zostawiałam. Zresztą nie wiem czemu, ale sprawia mi przyjemność wyrzucanie do kosza pustych opakować :D Ponieważ wtedy bez wyrzutów sumienia mogę sobie kupić nową rzecz ;)

Lista produktów, które skończyły mi się w miesiącu marcu:


1. Odżywcza mgiełka do włosów słabych i łamliwych Pokrzywa i Łopian - AVON
Zwykła odżywka bez spłukiwania, nic specjalnego z moimi włosami nie zrobiła. Zbyt przyjemnego zapachu to ona nie ma. 

2. Szminka - AVON
Używałam jej jako ochronnej pomadki ;)

3. Lekki podkład "Idealny kolor" -AVON
Uff - na reszcie go wykończyłam ...

4. Odżywcze masło do ciała po opalaniu - AVON
Ślicznie pachnie, jest bardzo odżywcze :) 

5. Jedwab do włosów - Biosilk
Świetnie wygładza włosy.

6. Płyn do higieny intymnej -AVON
Mój ulubieniec :)

7. Krem nawilżająco matujący - Eucerin
Kosmetyk zrecenzowany tutaj Klik

8. Żel pod prysznic Winter Delight - AVON
 Nic specjalnego nie robi dla skóry, ale ładnie pachnie i dobrze się pieni :)

9. Mydło w płynie z owsem - AVON
 Ślicznie pachnie, fajne kremowe mydełko.

10. Ampułki do włosów - Radical
Ciężko się je aplikuje, ale stosowane z całą serią dają efekt.

11. Krem do ciała waniliowy - Farmona
Ładnie pachnie, jest bardzo wydajny, nie mogłam go wykończyć

12. Woda toaletowa Slip into
Ładny zapach, średnia trwałość.

13. Szampon pielęgnacyjno - naprawczy Rumianek i Aloes - AVON
Plus za niską cenę w porównaniu z objętością. Miał 750 ml i na długo mi wystarczył.

14. Żel do mycia twarzy - Eucerin
 Świetnie oczyszcza, dobrze się pieni, niestety ta wysoka cena...

15. Tonik do twarzy - Eucerin
Bardzo przyjemny tonik do twarzy :)

16. Lekki krem przeciw wypryskom - AVON
Lekki kremik do codziennego stosowania. 

17. Szminka - AVON
Tak jak jej poprzedniczka służyła za pomadkę ochronną :)

18. Miceralny żel do mycia twarzy i demakijażu
Kosmetyk zrecenzowany tutaj Klik

Dużo tego się uzbierało :)

2 komentarze: