wtorek, 1 maja 2012

Projekt denko: kwiecień

Dziś 1 maja, miesiąc kwiecień się skoczył, więc podsumuję co zdążyłam zużyć w ciągu poprzedniego miesiąca :)

Ostrzegam post będzie długi :)


To nie żart :) Na prawdę zużyłam tyle kosmetyków :) Dużą część kosmetyków miałam pozaczynaną wcześniej, w kwietniu po prostu je wykończyłam. 

A więc zaczynamy:

Produkty do włosów

Od lewej:
1. Farba do włosów Palette Color Shampoo
Lubię te farby, ponieważ są to produkty które pozostają na włosach w różnej intensywności do 24 myć. Na włosach przy głowie szybciej się zmywają i jaśnieją, dalej kolor utrzymuje się nawet dłużej niż te 24 mycia :) Lubię je też dlatego, że nie zawierają amoniaku, troszkę wysuszają włosy jak każda farba, ale chociaż mogę eksperymentować z kolorami które trwale nie zostaną na moich włosach :)

2. Szampon stymulujący przeciw wypadaniu włosów Yves Rocher - Recenzja tutaj

3. Szampon do włosów brązowych Yves Rocher - Recenzja tutaj

4. Odżywka do włosów suchych Yves Rocher - Recenzja tutaj

 Produkty do twarzy


5. Micelarny żel do mycia twarzy BeBeauty - Recenzja tutaj

6. Maska z zieloną glinką Ziaja nuno
Bardzo fajna maseczka. Przy zasychaniu nie tworzy strasznie suchej skorupy, lecz i tak jest problem aby ją dokładnie zmyć. Zmniejsza pory i łagodzi podrażnienia.

7. Tonik antybakteryjny Ziaja nuno
Dobrze oczyszcza skórę twarzy. Ma miły zapach, nie zawiera alkoholu co jest dużym plusem. I co dla mnie ważne nawilża skórę.

8. Miniaturka kryjącego podkładu "Idealna cera" Avon
Nie zakrywa wszystkich niedoskonałości cery, potrzebny przy nim jest korektor. Ciężko go dobrze rozprowadzić, tworzył u mnie tzw. "efekt maski".  

Produkty do stóp 


 9. Lawendowa maseczka do stóp z glinką
Jej stosowanie nie należało do najprzyjemniejszych. Ponieważ trzeba ją nałożyć i czekać aż zaschnie i przy tym trudzić się aby niczego nie ubrudzić. Nie zauważyłam specjalnych efektów po jej zastosowaniu :)

10. Wygładzający scrub do stóp Granat i Czekolada
Wielki plus za ładny zapach :) Wygładza stopy, przyjemnie pachnie i przyjemnie się go stosowało.

11. Krem intensywnie zmiękczający stopy.
Nie stosowała zgodnie z zaleceniem czyli 2 razy dziennie, więc dlatego pewnie nie zmiękczył moich suchych i szorstkich pięt :) Ma bardzo fajną konsystencję, szybko się wchłania i ma działanie chłodzące, co zimą niekoniecznie jest dla mnie dobre, ale za to latem idealne :) 

12. Kojąca kąpiel do stóp Granat i czekolada.
Według mnie ten kosmetyk ma tylko uprzyjemnić kąpiel stóp, aby woda ładnie pachniała, szczególnego działania nie zauważyłam.

Produkty do ciała


13. Mydło w płynie Avon 
Mydło jak mydło. Dobrze się pieni, ładnie pachnie, zmywa wszelkie "smrodki" z rąk ;) 

14. Żel pod prysznic Avon
Żele z tej firmy różnią się chyba tylko zapachem :) Wszystkie jakie miałam dobrze się pieniły, pięknie pachniały i były wydajne. 

15. Peeling do ciała ze śródziemnomorską oliwą z oliwek i kwiatem pomarańczy Avon
Ten zapach... obłędny! Tak samo jak ten peeling pachnie masło do ciała i mi to pachnie jak guma Donald :) A co do właściwości peelingu to dobrze peelinguje i ma fajny zielony kolorek :) 

16. Glicerynowy krem do rąk i paznokci Avon
Bardzo lubię ten krem do rąk i często go kupuję, ponieważ jako jeden z niewielu bardzo dobrze nawilża skórę moich dłoni.     

17. Nawilżające masło do ciała ze śródziemnomorską oliwą z oliwek i kwiatem pomarańczy Avon
Dłuższej nazwy już nie mogli wymyślić :) Ma obłędny zapach. Bardzo dobrze się je rozsmarowuje i świetnie się wchłania. Jest jednym z moich ulubionych masełek do ciała :)

18. Odżywcze masło do ciała BeBeauty 
Kupiłam je za małe pieniądze w Biedronce. Dla mnie ma troszkę zbyt intensywny zapach, ale za to bardzo fajnie nawilża skórę. Gdyby nie ten zapach byłoby cudne :)

19. Aksamitne masło do ciała kwiat pomarańczy i wanilia Farmona - Recenzja tutaj

I inne :)


20. Woda toaletowa Up To You Avon
Nie potrafię opisywać zapachów. Dla mnie bardzo ładnie pachnie, owocowo i kwiatowo :) Niestety zapach niezbyt długo się trzymał :(

21. Woda toaletowa Spotlight 
Przyjemnie pachnie, zapach utrzymuje się dłużej niż w wyżej wymienionej wodzie :) 

22. Luksusowy zmywacz do paznokci z gąbką 
Moja ulubiona forma zmywacza :) Wystarczy zanurzyć palec i lakier sam się zmywa przy kontakcie z gąbką :) Nie trzeba trzeć, zużywać kilku wacików, męczyć się z lakierami z brokatem. Minusem jest, że gąbka szybko się brudzi. 

23. Szminka chyba białe złoto Avon
 Służyła mi jako pomadka do ust, ponieważ źle dobrałam kolor. Długo się utrzymuje. 


I to wszystko :)
Ok, teraz mogę iść wyrzucić śmieci :)
Ponieważ opakowania zapełniły mi cały śmietnik :) 
 


3 komentarze:

  1. OMG, padłam.. Wiele tego;) Lubie avonowe kremy do rąk i stóp;)

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG - zemdlałam. Myslałam, że sobie żartujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czaję się na maseczkę z Ziaji i zieloną glinką ;) Może wreszcie znajdę w sklepach :D

    OdpowiedzUsuń