poniedziałek, 19 listopada 2012

BingoSpa, Kolagen do ciała

Lubię wszelkie mazidła do ciała oprócz olejków :) Po prostu mam uraz do wszelkiej tłustości na skórze, pewnie z powodu problemów z przetłuszczającą się cerą :)
Z natury jestem troszkę leniem, więc co szybko się wchłania i łatwo nakłada bardzo mi odpowiada :)

Dzisiejszy post o jednym z moich zużytych już mazideł do ciała, a dokładniej o Kolagenie do ciała firmy BingoSpa.


Opis producenta:

Kolagen do ciała BingoSpa dzięki lekkiej konsystencji i wyjątkowo aktywnym składnikom, poprawia kondycję skóry, zapewnia jej piękny i atrakcyjny wygląd. 

Po 25 roku życia, w komórkach skóry zaczyna ubywać kolagenu, słabną włókna kolagenowe powodując utratę jędrności i elastyczności, pojawiają się zmarszczki. Aby utrzymać skórę w doskonałej kondycji, zachować jej zdrowy i młodzieńczy wygląd, należy dostarczać jej kolagenu. Kolagen BingoSpa sprawia, że skóra staje się gładka i sprężysta, promieniejąca młodzieńczym blaskiem. 
 
Kolagen do ciała BingoSpa do codziennej pielęgnacji, doskonale się rozprowadza i szybko wchłania, bez niemiłego uczucia lepkości. Pozostawia skórę jedwabiście gładką, odprężoną i pachnącą.

Produkt zamknięty w twardym, plastikowym opakowaniu. Oryginalnie miał tylko zakrętkę, ja przykręciłam do niego pompkę z innego opakowania, bo ciężko go było wydostać. To opakowanie nie jest przemyślane przez producentów. 


Jak widać powyżej nawet po postawieniu do góry nogami kolagen ani drgnie :) Pod koniec strasznie ciężko było go wydostać, pompka już nie chciała go zasysać.

Mimo swojej zwartej konsystencji bardzo dobrze rozprowadzało się go na ciele, szybko się wchłaniał, nie pozostawiał lepkiej warstwy. Po nałożeniu czuć było, że skóra jest gładka i nawilżona ale nie trwało to długo. Już po kilku godzinach skóra była sucha. Gdy nakładałam go wieczorem po kąpieli, rano znów musiałam to uczynić. Więc sądzę, że z suchą skórą sobie nie poradzi. Normalnej skórze może odpowiadać :) Podsumowując jest to fajny produkt dla niewymagających :)

Cena:  12 zł za 300 ml.
Dostępność: http://www.bingosklep.com/kolagen-ciala-bingospa-p-221.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz