poniedziałek, 19 listopada 2012

TAG : Liebster Blog




Zostałam otagowana a więc trzeba odpowiedzieć :) Nominację otrzymałam aż od dwóch dziewczyn od Ali z bloga http://kosmetyki-ali.blogspot.com/ oraz od Dali z blogu http://moodobloginietylko.blogspot.com/

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ' dobre wykonaną robotę '. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daję możliwość rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie to ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Pytania od Ali:
1. Bez jakiego kosmetyku nie ruszasz się z domu ?
Pomadka do ust :)
2. Wolisz szminki czy błyszczyki ?
Kiedyś wolałam błyszczyki ale teraz wolę szminki :)
3. Co skłoniło cię do założenia bloga ?
Chęć podzielenia się swoją opinią na temat kosmetyków :) 
4. Ulubiony kosmetyk ?
  Nie mam ulubionego kosmetyku, prawie wszystkie kosmetyki lubię :)
5. Ulubiony kolor na paznokciach ?
Turkusowy :)
6. Jakiego kosmetyku używasz do demakijażu ? 
Olej sezamowy :) Demakijaż wykonuję metodą OCM :) 
7. Masz więcej kosmetyków do pielęgnacji czy do makijażu ?
Trudne pytanie :) Ale chyba jednak więcej kosmetyków mam do pielęgnacji :)
8. Ulubiony zapach żelu pod prysznic ?
Waniliowy :)
9. Ulubiony smak czekolady ?
Mleczna :)
10. Słodycze czy owoce ?
Rozum podpowiada owoce, ale serce słodycze :)
11. Szpilki czy trampki ?
Trampki nie, ale adidasy już bardziej :)


Pytania od Dali:
1.Ulubiona piosenka?
Nie mam :)
2.Jakie masz zwierzę?
Kota :)
3.Jaki lubisz owoc?
Grejpfrut :)
4.Rodzinka.pl czy Ja to mam szczęście?
Żadne, nie oglądam tych seriali :)
5.Jaki jest twój ulubiony smak tymbarka?
Jabłko-mięta.
6.Jaki masz styl?
Nie mam konkretnego stylu.
7.Lubisz tańczyć?
Tak :)
8.Jakie masz hobby?
Blog, kosmetyki, książki :)
9.Uubiony film?
Nie mam :)
10.Ulubiony blog?
Nie mam :)
11.Jaki masz kolor pokoju? 
Fioletowy. 

Nominuję: 
 
 
Pytania: 
1. Ulubiony kosmetyk?
2. Znienawidzony kosmetyk?
3. Ulubiony blog?
4. Ulubiony kolor błyszczyka/szminki?
4. Kawa czy herbata? 
5. Kąpiel w wannie czy szybki prysznic?
6. Elegancko czy na sportowo? 
7. Spodnie czy spódnica?
8. Ulubiony aktor?
9. Ulubiony kolor?
10. Bez czego nie może żyć?
11. Jaka jesteś? Optymistka, realistka, pesymistka?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz