środa, 21 listopada 2012

DIY, Krem do rąk

Jak wykorzystać nieużywane kosmetyki pisałam kiedyś w osobnym poście.
Dzisiejszy post chciałam napisać o kremiku do rąk, który zrobiłam z nieużywanych już kosmetyków do twarzy. Tak, tak do twarzy :) Moja skóra na twarzy ich nie polubiła a szkoda było wyrzucać, więc postanowiłam wykorzystać je inaczej :) Zmieszanie 3 produktów okazało się świetnym posunięciem, ponieważ wyszedł mi bardzo fajny krem do rąk :)


Co użyłam? 

- Avon, Luksusowy mus pielęgnacyjny do twarzy z masłem shea. 
- Ziaja nuno, Krem antybakteryjny
- Kuracja intensywnie nawilżająca



Zarówno krem z Ziaja i mus z Avon matują skórę, dodanie kuracji nawilżającego zniwelowało ten efekt, dzięki czemu krem szybko się wchłania, świetnie nawilża, nie wysusza skóry. Skóra jest gładka, miękka, fajna w dotyku :) Wyszedł mi lepszy krem niż niejeden gotowiec :)

2 komentarze:

  1. Aż tak nie kombinowałam i chyba raczej nie spróbuję. Zużywam po kolei. To co nie nadaje się do buzi, u mnie idzie na stópki. Do rąk wolę jednak ładnie pachnące kremy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam kombinować, bo jednak sam krem do twarzy nie odpowiadał mi do rąk. Do stóp to już w ogóle, bo potrzebuję mocno nawilżającego kremu :)

      Usuń