piątek, 1 lutego 2013

Projekt denko : styczeń

Witajcie
Jak ten czas szybko leci, dopiero co przywitaliśmy nowy 2013 rok a już cały styczeń za nami.
Jak co miesiąc trzeba podsumować zużycie kosmetyków.

Plan był następujący:
1. Receptury Babuszki Agafii, Tonik do włosów
2. Nevskaya Korona, Olejek łopianowy z rumiankiem
3. Alterra, Emulsja do ciała
4. Avon Anew, Mineralna kuracja do twarzy

Niestety nie zdążyłam zużyć kuracji mineralnej do twarzy. Zostało mi na 2 użycia, więc i tak jest dobrze :)

Oto całe moje styczniowe denko:


Mało ;) Porównując moje poprzednie denka :) Ale cieszę się, że w końcu wzięłam się za sumienne wsmarowywanie w ciało preparatów ujędrniających! Prawie codziennie, z kilkoma wyjątkami, dwa razy dziennie wcierałam balsam ujędrniający Lirene w problematyczne miejsca. Długo stał na półce, ale w końcu zużyłam go całego a i skóra od razu lepiej wygląda. Dwa masełka z DAXa wykończyłam na początku miesiąca, więc prawie cały miesiąc używałam Alterry i Lirene. I już mi się znudziło :) Ale po kolei :)


Kosmetyki do włosów   


Od lewej:  

1. Receptury Babuszki Agafii, 100 % naturalny tonik do włosów przeciw wypadaniu
Recenzja tutaj: Klik! 

2. Nevskaya Korona, Olejek łopianowy do włosów z rumiankiem 
Recenzja tutaj: Klik! 

3. Babydream, Szampon do włosów
Kolejne opakowanie fajnego i taniego szamponu. 

4. Biały Jeleń, Szampon do włosów
Także kolejne opakowanie i nie ostatnie :) 


Kosmetyki do mycia i kąpieli 



Od lewej:

5. Olejek rycynowy
Używam go do metody OCM. 

6. Avon, Wygładzający peeling do ciała z minerałami z morza martwego 
Recenzja tutaj: Klik!

7. E-naturalne, Hydrolat z kwiatów róży damasceńskiej
Służył mi jako tonik :)

8. BeBeauty, Rozgrzewająca sól do kąpieli
Recenzja tutaj: Klik!

9. Ziaja Intima, Kremowy płyn do higieny intymnej
Znudziły mi się płyny z Avon, więc zakupiłam płyn z Ziaji. Duże opakowanie za niską cenę, wydajny, pachnie ok, ale za bardzo się pieni, ale dla niektórych może to być plus.

10. Avon, Płyn do kąpieli Jeżyna i wanilia
Pachnie cudownie słodko! Bardzo dobrze się pieni i to tyle plusów płynów do kąpieli z Avon :)


Kosmetyki do pielęgnacji ciała

 

Od lewej:

11 i 12. Dax Cosmetics Perfecta Spa, Wygładzające masło do ciała Marcepan + omega-6 oraz Antycellulitowe masło do ciała Pomarańcza + armomat wanilii
Recenzja tutaj: Klik! 

13. Alterra, Emulsja do ciała Trawa cytrynowa i morela
Recenzja tutaj: Klik!  

14, Lirene, Balsam intensywnie ujędrniający 
400 ml kosztowało 8,99 zł (była promocja), więc tanio. Po zużyciu całego opakowanie skóra jest troszkę ujędrniona i gładsza ale czy silnie ujędrniona? Mam wyszczuploną i wymodelowaną sylwetkę? Nie, bo to zrobi tylko odpowiednia dieta i ćwiczenia :) Więc jest to sympatyczny, ładnie pachnący balsamik który może pomóc przy dwóch powyższych czynnikach :) Sam niewiele :)


Inne kosmetyki  


Od lewej:

15. Avon, Woda toaletowa Infinite Moment.
Ładny, delikatny, kwiatowy zapach. Do używania na co dzień.

16. Avon, Tusz Super enchant
Bardzo ładnie podkreśla rzęsy, niestety przy mojej częstej przypadłości(odbijania się większości tuszy na powiekach) stosowałam go tylko razem z kreską.    


Plan na luty:
1. Avon, Intensywnie nawilżający krem do twarzy, rąk i ciała
2. Avon, Puder "świecenie pod kontrolą"  
3. Farmona, Balsam antycellulitowy do ciała 
4. Flos-Lek, Żel pod oczy na sińce, obrzmienia z arniką
5. Luksja, Płyn do kąpieli Caramel Waffle 

Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. Spore denko :) Ja nie ustalam sobie planu zużyć, bo zawsze robiłam na przekór temu i zużywałam co innego :)

    OdpowiedzUsuń