niedziela, 17 marca 2013

Balea Vitamin, Szampon do włosów suchych i zniszczonych

Witajcie!
W dzisiejszym poście chciałabym Wam przedstawić kolejny fajny kosmetyk firmy Balea. Kupiłam go, ponieważ zachęciła mnie jego cena :) 

Balea Vitamin Szampon do włosów suchych i zniszczonych


Szampon zamknięty w dużym opakowaniu o pojemności aż 500 ml, zamykanym na zamknięcie typu klik. Prosta ale ciekawa szata graficzna, wyróżnia się od innych szamponów. 


Skład 





Pierwsze co mnie urzekło w tym szamponie to zapach! Szampon bardzo ładnie pachnie. Pachnie dokładnie tak samo jak sok multiwitamina :) Gdy myję nim włosy od razu mam ochotę na soczek :) 
I tak się zastanawiam skoro tak ładnie pachną szampony to ciekawe jak muszą pachnieć balsamy :) Jeszcze żadnego nie miałam, więc muszę to sprawdzić :) Niestety zapach nie zostaje na włosach :(

Szampon dobrze się pieni, bardzo dobrze oczyszcza włosy ale nie wysusza ich. W końcu przecież jest do włosów suchych :) Szczególnego nawilżania nie zauważyłam. Zawsze po myciu używam odżywek lub masek do włosów.

Kolejnym atutem tego szamponu jest cena. Za opakowanie 500 ml zapłaciłam 6,95 zł! Prawda, że mało? Nie przypominam sobie abym równie dobry szampon znalazła w tak niskiej cenie. 

Niestety gorzej z dostępnością. Albo drogerie u naszych sąsiadów za granicą albo internet :) 

Pozdrawiam :) 

1 komentarz:

  1. Tego szamponu nie mialam, ale szampony firmy Balea to moj numer jeden! :)

    OdpowiedzUsuń