niedziela, 24 marca 2013

Zdjęcia...

Witajcie!
Zdjęcia to cudowny wynalazek, pozwalają nam uchwycić chwilę, wszystkie ważne dla nas wydarzenia i nie tylko to, przenieść je na obraz, dzięki czemu możemy je oglądać do woli :) I wspominać :)
Kilkanaście lat temu, żeby oglądnąć zdjęcia musieliśmy je wywołać u fotografa. Teraz wrzucamy do komputera i trzymamy na dysku. Lecz to już nie to co papierowe zdjęcia :)
Dlatego co jakiś czas wywołuję hurtem swoje zdjęcia aby włożyć je do albumu i móc oglądać w tradycyjny, stary sposób :)
Zdjęcia wysyłam przez internet, fotograf wywołuje, kurier albo listonosz przynosi mi je do domu :)

Kilka zdjęć ze starego albumu:
 






I kilka najnowszych, wczoraj otrzymanych :) 
Jeszcze są nieumieszczone w albumie :)


A Wy wywołujecie swoje zdjęcia? :)

Pozdrawiam :)

Przypominam o urodzinowym rozdaniu :) 





6 komentarzy:

  1. Jakie ładne zdjęcia:) Ja dawno nie wywoływałam zdjęć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatni raz wywoływałam w 2010 roku :) Więc w sumie też dawno :)

      Usuń
  2. Ja też uważam, że nic nie zastąpi tradycyjnych zdjęć;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dysk z zdjęciami może ulec uszkodzeniu (niestety u mnie tak się stało i straciłam wiele zdjęć :( ). Tradycyjne zdjęcia tak szybko się nie zniszczą :)

      Usuń
  3. kiedyś częściej wywoływaliśmy. Teraz sporadycznie. I coraz rzadziej robimy nowe fotki :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy były klisze to wywoływałam a teraz to prawie wcale... raptem dwa zdjęcia TŻ wywołal aby umieścić w ramce...

    OdpowiedzUsuń