wtorek, 12 marca 2013

Tangle Teezer i inne ... Czyli Haul Zakupowy :)

Witajcie!
Zrobiłam sobie prezent na Dzień Kobiet i złożyłam zamówienie w sklepie Minti Shop  :) Sklep w ten dzień zrobił promocję i po złożeniu zamówienia chyba powyżej 50 zł przesyłka była gratis :) 
Dzisiaj ją otrzymałam :) Również dzisiaj odwiedziłam Rossmann aby kupić kilka niezbędnych dla siebie rzeczy oraz zakupić kilka drobiazgów na rozdanie z okazji pierwszego roczku bloga, ale o tym już niedługo :) 

Zamówienie z Minti Shop


Szczotka do włosów Tangle Teezer - w końcu ją kupiłam!

Suchy szampon do włosów Batiste Cherry - ładnie pachnie :) Przetestowałam na szybko na moim narzeczonym i działa :) Aż dziw, że się nie wzbraniał :)

Pędzel do rozcierania cieni Elf 

Rozświetlacz, róż W7 - puder brązujący Africa bardzo przypadł mi do gustu, więc nie mogłam się oprzeć aby kupić kolejny tego typu kosmetyk :)


Zakupy w Rossmann


Reduktor cellulitu Ziaja - wiadomo do czego :)

Balsam Babydream fur Mama - niezastąpiony do zmywania olei :) Kolejny raz zmienili wygląd opakowania...

Ostra gąbka niby Anti - cellulit :)

Lakier Wibo Jamapi Mary Rose :)

Lakier Lovely Nude
 

Pozdrawiam :) 

4 komentarze:

  1. Świetne zakupy, też od dawna myślę nad tą szczotką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się do niej przyzwyczaić, bo przyzwyczajona jestem do innych szczotek i tak mi dziwnie :)

      Usuń
  2. Zawsze rozmyślam nad suchym szamponem, ale jeszcze się nie odważyłam. Ciekawe jak ten reduktor cellulitu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszym opakowaniu nic nie zauważyłam, może po kolejnym będzie efekt :) A po sprawdzeniu szamponu na narzeczonym, który jest blondynem boję się, że biały nalot nie wyczeszę z moich ciemnych włosów :/

      Usuń