niedziela, 18 marca 2012

Garnier, Upiększający BB krem 5 w 1

To moja pierwsza recenzja, więc proszę o wyrozumiałość :)


                                                   BEAUTY BALM PERFECTOR
                                           Upiększający BB krem 5 w 1 - Cera Jasna



Opis producenta:
Oszczędzaj czas - jednym gestem nawilżaj, ujednolicaj i rozświetlaj swoją skórę.

    Beauty Balm Perfector to pielęgnacja nowej generacji! BB Krem wykorzystuje technologię 5 w 1, łącząc kilka etapów codziennej pielęgnacji skóry w zaledwie jednym ruchu. Dba o skórę i jednocześnie tworzy delikatny efekt makijażu, oferując natychmiastowy efekt pięknej skóry. Oszczędzi czas – jednym gestem nawilżaj ujednolicaj i rozświetlaj swoją skórę.


Zakupiłam ten krem z ciekawości, ponieważ chciałam sprawdzić czy rzeczywiście jest to takie cudo jak niektórzy opisują. Wybrałam odcień 02-light. Jest ciut za ciemny jak na moją cerę, gdybym troszkę się opaliła byłby idealny :)

Krem zamknięty jest w tubce o pojemności 50 ml. Kosztował 15,99 zł.

Ma całkiem przyjemną konsystencję, łatwo się go rozprowadza, wg mnie jest wydajny, naprawdę niewielka ilość wystarcza na pokrycie całej twarzy. Krycie nie do końca mi odpowiada, ale po zastosowaniu korektora efekt jest zadawalający (na chwilę)...
 Niestety ten kosmetyk nie spełnia moich oczekiwań. Po niedługim czasie cera zaczyna się okropnie świecić, kolor na twarzy robi się nierównomierny, na dodatek kosmetyk ten okropnie zapchał moje pory. Po pierwszych zastosowaniach wyskoczyło mi na twarzy kilka niespodzianek, ale nie obwiniałam tego kremu. Myślałam, że może to po czymś innym. Lecz niedawno stosowałam te same kosmetyki co zwykle i użyłam kremu dwa dni pod rząd i już drugiego dnia pojawiły się bolące podskórne gule na twarzy :( Więc to na pewno ten krem :( To go od razu dyskwalifikuje i od razu idzie w odstawkę.
Tak więc krem oddałam mamie, może jej dobrze posłuży :)   




1 komentarz:

  1. ten krem to dla mnie pieniądze wyrzucone w błoto, szkoda było moich 15 zł...

    OdpowiedzUsuń