sobota, 31 marca 2012

Uzupełnienie zapasów - część 2 :)

Jak wcześniej pisałam pokończyło mi się w tym miesiącu dużo rzeczy, więc był świetny pretekst do zakupienia kolejnych. Kosmetyki te przyszły już jakiś czas temu, tylko z braku aparatu nie było czym zrobić zdjęć :)
Wszystkie kosmetyki są z firmy Yves Rocher. Na ich firmowej stronie internetowej zrobiłam moje pierwsze a na pewno nie ostatnie zamówienie :) 

Oto co zamówiłam:


Od lewej:
1. Pachnący żel do mycia rąk
2. Szampon oczyszczający do włosów przetłuszczających się 
3. Szampon stymulujący przeciw wypadaniu włosów
4. Szampon do włosów brązowych
5. Odżywka do włosów suchych 
6. Perfumowane mleczko do ciała Vanilia Noire - to akurat jest prezent niespodzianka za złożenie zamówienia :)

Niżej: 
7. Szampon-żel pod prysznic Bambus
8. Podwójna maseczka jednorazowa przywracająca blask
9. Maseczka głęboko oczyszczająca jednorazowa
10. Próbka perfum - gratis
11. Żel pod prysznic - Bawełna z Indii

Jako gratis za wyższe zamówienie dostałam także zegarek z budzikiem, zmieniającym kolory oraz posiadającym zabawne dźwięki budzika np. odgłosy zwierząt hodowlanych albo kumkających żab ;)
    


Otrzymałam także ekologiczną torbę na zakupy, która przez mojego narzeczonego wylądowała po jednym użyciu w praniu ... Dać coś facetowi na zakupy to od razu ubrudzi :)  

Może dziwić, że tyle szamponów :) Otóż szampony zużywam błyskawicznie z powodu codziennego mycia moich długich włosów :) Na razie testuję jeden szampon do włosów. Wkrótce zdam recenzję :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz