środa, 25 lipca 2012

Roślinny peeling do ciała z pudrem z pestek moreli

Dzisiejszy post o peelingu do ciała firmy Yves Rocher a dokładnie o roślinnym peelingu z pudrem z pestek moreli. Brzmi dziwnie? Ja się zastanawiałam co to takiego ten puder :)


Ale od początku :)
Peeling zamknięty jest w tubie o pojemności 150 ml z wygodnym zamknięciem.



Informacja od producenta: 

Pod prysznicem, dokładnie wymasuj ciało peelingiem i spłucz wodą. Stosuj 1-2 razy w tygodniu. Peeling jest pierwszym etapem pielęgnacji  ciała.
Testowany pod kontrolą dermatologiczną.
Składniki pochodzenia roślinnego: puder z pestki moreli, sok z agawy, puder z pestki migdała i olej z sezamu z upraw biologicznych, olejek eteryczny z saro, mangiferyna z Madagaskaru.
Skóra jest delikatniejsza: 100%*
*Test przeprowadzony przez 27 kobiet stosujących peeling 2 razy
w tygodniu przez miesiąc.

  


Konsystencja peelingu przedstawia się następująco:

 


Konsystencja w postaci żelu w kolorze bursztynu z masą drobinek. 



Po roztarciu widać dokładniej drobinki. Zarówno te mniejsze jak i większe :) Mogło by się rzec gdzie ten puder? ;)


Moja opinia:
Peeling bardzo przypadł mi do gustu. Działa bardzo dobrze, ściera naskórek i pozostawia skórę gładką. Jest to dość mocne ścieranie. Dodatkowym plusem jest zapach. Nie czuć go tak intensywnie w opakowaniu ale po aplikacji pachnie bardzo przyjemnie morelami :) Minusem jaki tutaj dostrzegam jest na pewno cena ( bez promocji kosztuje 34,90 zł za 150 ml) a także pojemność, ponieważ dość szybko skończył mi się. Ale i tak przeważają plusy :)

2 komentarze:

  1. oj to będę musiała zamówić :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamów, zamów, bo warto :)
    Coś mi się obiło o uszy, że teraz jest on w tej "niespodziance" przy założeniu zamówienia za konkretną kwotę, ale mogę się mylić :)

    OdpowiedzUsuń