poniedziałek, 3 września 2012

BeBeauty, Sól do kąpieli

Dzisiaj szybki post o Soli do kąpieli BeBeauty z Biedronki :)
Tutaj sól regenerująca, zawiera sól morską oraz algi morskie.


Sól zamknięta w plastikowym opakowaniu o pojemności 600 gram. 



Opis producenta


W porównaniu do innych soli które miałam drobinki są małe. Ale na szczęście szybko się rozpuszczają, barwiąc wodę na piękny niebieski kolor :)
Przyznam się bez bicia, że kupiłam ją tylko ze względu na piękny błękitny kolor :) Nie za bardzo przepadam za morskim zapachem :) I cóż powiem szczerze, że pachnie mi to pianką do golenia... Na szczęście szybko ten zapach znika i mogę się zrelaksować podczas kąpieli :) Ten śliczny niebieski kolor wody wpływa na mnie bardzo dobrze, relaksuje mnie i sprawia, że kąpiel od razu jest przyjemniejsza :) 


Tutaj woda jest błękitna, gdy nasypałam więcej soli to kolor był intensywniejszy :)
I jedyne do czego mogłabym się doczepić to to, że na opakowaniu nie ma informacji ile można nasypać soli na jedną kąpiel. Czy pół opakowania, czy całe czy może tylko nakrętkę? :)


Cena : 3,75 zł :)
Dostępność : Biedronka  

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz