niedziela, 9 września 2012

Domowa maseczka na cellulit

W dzisiejszym poście chciałam przedstawić Wam prostą maseczkę na cellulit, którą można zrobić samemu w domu :) W gabinetach kosmetycznych trzeba zapłacić niemałą sumkę za taki zabieg :) A robiąc samemu niewiele to kosztuje :)
Cellulitu nie usunie ale fajnie wygładza i ujędrnia skórę :)

Przepis jest prosty :)

Potrzebujemy :
4 łyżeczki kawy (rozpuszczalnej albo "fusiastej") (tym razem użyłam fusiastej)
4 łyżeczki kakao
4 łyżeczki cynamonu
4 łyżeczki imbiru
4 łyżeczki spirytusu 
1 łyżeczka oliwy
balsam do ciała

  
W tej plastikowej butelce jest spirytus :) 


W kubeczku albo jakiejś miseczce mieszamy najpierw suche produkty


Później dolewamy spirytus i oliwę a na końcu dodajemy balsam do ciała, dla lepszej konsystencji :)


Nie dodaję jakiegoś tam super balsamu, tylko zwykły i tani z Kauflandu :) 

Po wymieszaniu wygląda to tak:



Nie wygląda zachwycająco, ale pachnie ładnie :) Ze względu na dodany cynamon, imbir i kakao :)

Następnie nakładamy maseczkę na nogi i zawijamy się folią :) Nakładamy stare, ciepłe spodnie i najlepiej siedzimy przez jakiś czas, bo ciężko się w tym poruszać :) Ja zazwyczaj siedzę tak godzinkę.
Polecam stare spodnie, aby ich nie ubrudzić jak niechcący źle się owiniemy :)

Po pewnym czasie czuć przyjemne grzanie :) Po odwinięciu folii trzeba to niestety zmyć co nie jest przyjemne, bo prysznic czy wanna są całe ubrudzone. To jest minus tego zabiegu :)
Po zmyciu skóra jest lekko zaczerwieniona ale fajnie napięta, wygładzona :)

Dla wrażliwych osób nie polecałabym tej maseczki ze względu na zawarty w niej spirytus który troszkę podrażnia skórę. Wszystkim innym tak :) To taka tania alternatywa dla drogich zabiegów wykonywanych w gabinetach kosmetycznych :)

2 komentarze:

  1. coś nowego . niegdy nie słyszałam o takiej maseczce na cellulit. Jakie są jak dotąd efekty na twoich nogach ? po jakim czasie je widać ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy regularnym stosowaniu raz w tygodniu efekty były :) Oczywiście wtedy dbałam o dietę i ćwiczyłam. Skóra była napięta, wygładzona, cellulit troszkę mniejszy. Piszę były, ponieważ kiedyś regularnie stosowałam maseczkę ale ostatnio zaniedbałam to i stan skóry pogorszył się :/

      Usuń