sobota, 1 września 2012

BingoSpa, Kuracja do włosów z 40 aktywnych składników

Długo zastanawiałam się nad napisaniem recenzji o tym produkcie.
Czekałam dość długo z tym, ponieważ miałam nadzieję, że doczekam się jakiś pozytywnych efektów. Lecz się nie doczekałam...

Przedstawiam Wam Kurację do włosów z 40 aktywnych składników firmy BingoSpa.



Kuracja zamknięta w dość sporym plastikowym słoiku o pojemności 500 ml, zamykanym dodatkowym wieczkiem. Fajnie, bo się nic nie wyleje, niefajnie jak mam to otworzyć mokrymi rękami :) Paznokcie do podważenia wieczka są niezbędne :)


Opis producenta: 

Kuracja BingoSpa zawiera roślinny kompleks ponad 40 aktywnych składników, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komórek włosa i skóry głowy.

Dzięki nim kuracja BingoSpa do włosów:
  • wzmacnia cebulki włosów,
  • zapobiega wypadaniu włosów, działa ochronnie, głęboko oczyszcza skórę głowy,
  • działa przeciwtrądzikowo i przeciwłupieżowo,
  • reguluje nawilżenie,
  • reguluje wydzielanie sebum,
  • likwiduje podrażnienia skóry,
  • neutralizuje wolne rodniki,
  • poprawia ukrwienie skóry głowy,
  • chroni naturalny odcień włosów.
Kuracja BingoSpa kompleksowo uzupełnia niedobór składników niezbędnych do skutecznego odżywiania i kondycjonowania komórek włosów i skóry głowy.
Dość wiele obietnic jak na jeden produkt :)

Kuracja jest średnio gęsta, kolor ma mleczny, pachnie nawet przyjemnie :)
Dobrze się rozprowadza, nie ścieka z włosów jak się za dużo nałoży :)
Producent zaleca aby stosować ją na skórę głowy, ale nie byłabym sobą gdybym tylko tak ją używała :) Nakładałam ją także na całe włosy.


Producent zaleca przeprowadzenie 5 dniowej kuracji a następnie w razie potrzeb używanie jej 2 razy w tygodniu. Zrobiłam jak przykazał :) Chociaż tak mi się nie chciało co dzień ją nakładać, ale jakoś dałam radę :) Co się nie robi dla posiadania pięknych włosów? :)

Niestety kuracja nie spełnia nawet połowy obietnic :(
Włosy jak wypadały tak dalej wypadają, więc raczej nie wzmacnia cebulek włosów.
Nie chroni odcienia włosów, bo po farbowaniu kolor wypłukuje się tak jak zwykle :) A niby ta kuracja też jest dla włosów po farbowaniu :) Akurat :)
Czy poprawia ukrwienie skóry i neutralizuje wolne rodniki? Nie mam pojęcia :)
Wyprysków we włosach nie mam, łupieżu ani podrażnień też nie, więc czy działa w tej kwestii nie wiem.
Specjalnego nawilżenia i regulacji sebum nie zauważyłam.

Jedyny i najważniejszym plusem tej kuracji, że mam fajne i miłe w dotyku włosy :) Są delikatne, sypkie, wygładzone, ładnie i zdrowo wyglądają :) Czyli mam to co zwykle oczekuję od kosmetyku do włosów :) Więc może być :) Dobra odżywka do włosów, nie wiem po co tyle obietnic dotyczących działania na skórę głowy :)      


Cena 16 zł za 500 ml.

1 komentarz:

  1. hej. Ja też lubię kosmetyki tej firmy. Szamponu nie testowałam - ale na cellulit świetnie działają. O czym więcej na moim blogu:) I na blogu informacja jak kupować te produkty taniej o ile jest się blogerką

    OdpowiedzUsuń