wtorek, 14 sierpnia 2012

Avon, Extra Lasting Super trwała szminka ?

Tym razem chciałabym Wam pokazać szminkę, której nigdy sama bym nie kupiła. Krwisto czerwoną :)

Dostałam ją gdy byłam na konferencji firmy Avon w zeszłym roku :) Tak sobie leżała, leżała, nie używałam jej z powodu jej koloru. Nikt inny też jej nie chciał. Postanowiłam ja wypróbować i zobaczyć czy jest taka świetna jak to ją producent opisuje. Mowa o Super trwałej szmince Extra Lasting firmy Avon w kolorze Eternal flame. 

Opis producenta 

Supertrwała szminka  dokładnie pokryje usta zmysłowym kolorem w klasycznych odcieniach różu, czerwieni lub delikatnego brązu. Satynowy kolor utrzyma się na ustach nawet przez 8 godzin. Dzięki nawilżającej formule i filtrom przeciwsłonecznym (SPF 15) kosmetyk zapewni delikatnej skórze ust odpowiednią pielęgnację i ochronę. Efekt miękkich, gładkich i głęboko nawilżonych ust utrzyma się aż przez 12 godzin. 

Szminka przedstawia się następująco:


Zamknięta w eleganckim czarnym opakowaniu. 


Kolor wydaje się być ciemną czerwienią lecz na ustach jest jaśniejszy.


Poniżej na ręce:


 A tak przedstawia się na ustach:


Teraz widzę, że troszkę krzywo mi wyszło z lewej strony :)



Ładny, błyszczący czerwony kolor.
Usta pomalowane tutaj chyba 2 warstwami, ale jedna warstwa daje już ładny i kryjący kolor.

Po pomalowaniu postanowiłam sprawdzić czy szminka jest rzeczywiście taka trwała :)

Mniej więcej godzinę później po wypiciu szklanki wody, kawy i zjedzeniu ciastka usta nadal dobrze wyglądały. Nie były już takie błyszczące, ale kolor nadal był ładny.





Ale niestety obiadku szminka już nie przetrwała :)




Szminka może i jest trwała jak się nie je i nie pije. A to raczej nie możliwe przez 8 godzin :)
Super nawilżenia także nie odczułam. Więc czy to jakaś super szminka? Nie powiedziałabym.


Cena bez promocji: 26 zł za 1,8 g


3 komentarze:

  1. Kolor ładny, ale na ustach po obiadku wygląda mało apetycznie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że obiadek jedzony w domu :) Lepiej takie "trwałe" szminki pierw lepiej w domu przetestować, bo w restauracji byłby wstyd :)

      Usuń