czwartek, 9 sierpnia 2012

Urodzinowo - makijażowo :)

Dzisiaj moje urodziny, siedzę sama w domu i troszkę mi się nudzi :)

Lecz długo zastanawiałam się czy wstawiać tego posta...

Maluję się od lat, problemy z cerą itd, trzeba było czymś to zakamuflować. Ale specjalistą w tej dziedzinie nie jestem. Jakoś tam udaje mi się umalować buźkę i oko ;) Ale daleko mi do niektórych z Was, ponieważ tworzycie piękne makijaże :)

I dzisiaj chciałam Wam pokazać co zmalowałam ;)
Wiem, że mam niebieskie oczy i niby nie powinnam malować się niebieskimi cieniami, ale wydaje mi się, że nawet dobrze to wygląda ;)








Wybaczcie te skórki, przebarwienia, worki pod oczami i popękane żyłki w oczach...

I te moje "firanki" Nigdy ich nie mogę ładnie podkręcić, jak za dużo namacham się szczoteczką to robią się grudki, jak za mało to nic nie widać, jedne rzęsy lepiej się maluje, drugie gorzej... Nigdy nie chcą wyglądać tak samo :/ Ehh... 



Kosmetyki którymi wykonałam makijaż

Paletka Urban Decay The Dangerous Palette
Eyeliner Super Schock w słoiczku Avon
Tusz do rzęs Eveline 



Użyte cienie:
Haight i Virgin



I jak może być? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz