niedziela, 5 sierpnia 2012

Projekt denko: lipiec

Dzisiejszy post o zużytych kosmetykach w miesiącu lipcu.

Jak zwykle troszkę się tego uzbierało :)

Oto wszystkie kosmetyki :



Kosmetyki do ciała 


1. Delikatny nawilżający płyn do mycia ciała z wyciągiem z rumianku i owsa Avon 
Przyjemny płyn do mycia ciała, ma kremową konsystencję, dobrze się pieni i ładnie pachnie :) Pachnie charakterystycznie troszkę rumiankiem a troszkę owsem. 

2. Chłodzący żel pod prysznic Avon
Opisany tutaj  . Jak możecie zauważyć 25 lipca było go jeszcze połowę :) Przez 6 dni codziennego stosowania skończył się, więc kosmetyk nie jest wydajny. 

3. Mleczko do ciała oliwa z oliwek Yves Rocher 
Jak na mleczko bardzo dobrze sobie radzi z nawilżeniem. Moje poprzednie spotkania z mleczkami nie były zbyt pozytywne. Dobrze się wchłania, pachnie już mniej zachęcająco. Po prostu lubię ładnie pachnące balsamy. Nie mogłam go wykończyć, ponieważ opakowanie ma duże o pojemności 400 ml :)

4. Scrub do ciała wanilia Avon
Delikatny scrub do ciała o pięknym waniliowym zapachu (lubię ten zapach :) ) Dla mnie zbyt delikatny, wolę mocniejsze drapaki :) Ale dla zapachu warto było kupić :) 

5. Złuszczający peeling do stóp Avon
Bardzo dobry peeling. Świetnie ściera szorstki naskórek. Jedyne co mi się w nim nie podoba to sposób użycia, który może raz wykonałam jak producent nakazuje :) Czyli nałożyć na suchą skórę stóp, poczekać 60 sekund a następnie wmasować. Komu chciałoby się czekać ;) 

6. Nawilżający balsam do stóp z algami Avon
Dobrze nawilża, szybko się wchłania. Ma konsystencję żelu, pachnie niezbyt ładnie :)

7. Mleczko do ciała Malina Yves Rocher 
O ile żel pod prysznic z tej wersji zapachowej ślicznie pachnie, to niestety to mleczko już nie. Pachnie mi jak tani malinowy jogurt do jedzenia chemicznie i sztucznie. Dobrze, że kupiłam miniaturkę 50 ml niż całe opakowanie 400 ml, bo nie wiem jakbym to zużyła ...   

8. Solny peeling co ciała Dax Perfecta
 Recenzja wkrótce :)

9. Owocowe mydło w płynie Luksja 
Ślicznie pachnie grejpfrutem :) Dobrze myje nawet trudne do zmycia zabrudzenia, niestety jest mało wydajne. Mydełko szybko się zużywa.

Kosmetyki do włosów 


10. Szampon do włosów Intense Repair Dove
Bardzo fajny szampon. Dobrze się pieni, świetnie myje włosy. Używany razem z odżywką daje bardzo dobre efekty. Włosy są gładkie, nawilżone, miłe w dotyku :)

11. Szampon dodający objętości włosom cienkim Limetka i passiflora Avon
Ładnie pachnie, dobrze się pieni. Nie dodaje super objętości, ale po użyciu włosy są miłe w dotyku, dobrze się układają.

12. Maska intensywne wygładzanie Ziaja
Zachęcona niską ceną zakupiłam tą maskę. Ma fajną konsystencję i ładny zapach. Włosy po użyciu jej są wygładzone, nie puszą się, są miękkie w dotyku :) Świetny efekt za niską cenę :)

13. Odżywka intensywna pielęgnacja o natychmiastowym działaniu Isana 
Zakupiłam mniejszą wersję ten odżywki. Po jednym użyciu niestety super efektu nie zauważyłam. O taka zwykła odżywka ;)

Kosmetyki do twarzy 


14. Tonik antybakteryjny Ziaja Nuno 
Łagodnie oczyszcza skórę, nie podrażnia, nie wysusza tylko nawilża skórę :)

15. Peelingujący żel do mycia twarzy BeBeauty
Nie stosowałam go codziennie tylko od czasu do czasu. Ma delikatne drobinki peelingujące, przez co nie podrażnia skóry. Po zastosowaniu cera jest wygładzona. 

16. Peeling enzymatyczny Ziaja nuno
Nie przepadam za takimi peelingami, ponieważ wyglądają jak maseczki, stosuje się je jak maseczki i ja nie czuję wcale tego złuszczenia :/ Nie czuję po prostu, żebym stosowała peeling...

17. Bibułki matujące Clean & Clear 
Idealne do zlikwidowania "świecenia" w ciągu dnia :) Dobrze sobie radzą, po zastosowaniu skóra jest zmatowiona.     

Inne kosmetyki 


18. Zmywacz do paznokci Nailty
Dostępny w Biedronce za niską cenę. Okropnie śmierdzi :/ Ale dobrze zmywa, jest go dużo i jest tani, więc można mu to wybaczyć :)

19. Intensywnie regenerujący krem do rąk Avon
Nie powiedziałabym, że intensywnie regeneruje. Krem z gliceryną tej samej firmy radzi sobie 100% lepiej. Ciężko się wchłaniał i niestety rolował :/

20. Tusz do rzęs magnifity Avon
Ma bardzo małą szczoteczkę przez co niezbyt dobrze malowało mi się nim rzęsy. Ale jakoś udało mi się go wykończyć :)

21. Puder kompaktowy w kamieniu Manhattan 
Bardzo lubię ten puder. Ma gąbeczkę w zestawie, którą chowa się w specjalnej szufladce, przez co nie leży cały czas na pudrze i nie brudzi go. Dobrze się rozprowadza, matuje skórę przez długi czas.


I to wszystko :)

6 komentarzy:

  1. to już wiem, gdzieś była jak Cię nie było na forum! w łazience! :) szaleństwo - musisz teraz pouzupełniać zapasy, koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie martw się, zapasy mam jeszcze duże :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wooow porządne denko :D
    i parę fajnych rzeczy które lubię tu widzę :)

    OdpowiedzUsuń