wtorek, 21 sierpnia 2012

Wizyta w Rossmannie ...


Wpadłam dzisiaj do Rossmanna tylko po płatki kosmetyczne i krem do twarzy a wydałam ponad 60 zł ...
Na co?
Otóż na to :


1. Żel pod prysznic w piance Wellness & Beauty, ostatni hit często opisywany na blogach. Musiałam ją mieć :)
2 i 3. Żele pod prysznic Oryginal Source: Lime i Chocolate & Orange. Były w promocji 2 za 11,99 zł. Pięknie pachną, dlatego mnie skusiły :)
4 i 5. Farby do włosów Pallette Color Shampoo. Jestem z nich zadowolona, dlatego cały czas je kupuję. Tym razem kupiłam kolor ciemnej czekolady :)
6. Krem do twarzy Alterra. Ponoć nadaje się do skóry wrażliwej. Zobaczymy.
7. Lakier do paznokci Catrice :)

Ogłaszam, że więcej żeli do mycia nie kupuję! Mam ich tyle, że chyba rok będę je zużywać.
Może niedługo zamieszczę notkę o moich żelowych zapasach :)



3 komentarze: