wtorek, 14 sierpnia 2012

Kolejne zdobycze :)

Dzisiejszy post o kolejnych moich zdobyczach :)
W końcu dotarły do mnie zamówione w tamtym tygodniu produkty :)
Oto one :)

Skromne zamówienie z e-naturalne.pl:

Od lewej:
Olej kokosowy frakcjonowany
Olej krokoszowy zimnotłoczony
Butelka plastikowa 15 ml
Masło shea (karite) rafinowane
Olej sezamowy zimnotłoczony
Olej z czarnuszki



Zamówienie z zdrowekosmetyki.com 

Tutaj troszkę więcej zakupiłam :)


Z tyłu kryje się:
5 opakowań wosków pszczelich
2 opakowania peelingu z pestek truskawek
2 opakowania peelingu z pestek malin
2 opakowania masła kakaowego 

Troszkę niżej:
Olej z kiełków pszenicy
Wyciąg z rumianku
Olej rycynowy 
Witamina F

A na samym dole:
6 pojemniczków z olejek kokosowym :) 



A tutaj cała moja kolekcja:


Olej lniany
Olej z pestek winogron
Hydrolat z kwiatu pomarańczy
Hydrolat oczarowy 
Olej z wiesiołka
Olej ze słodkich migdałów 
i gdzieś zapodział się olej kokosowy :)  


Dopiero zaczynam przygodę z kosmetykami naturalnymi. Jeszcze mam sporo rzeczy upatrzonych w innych sklepach i mam nadzieję niedługo złożę zamówienie. Muszę jeszcze dużo się nauczyć i czytać co i jak i z czym :) Na razie tylko kilka produktów służy mi do mieszanki OCM oraz do olejowania włosów. Znalazłam już kilka ciekawych przepisów, więc niedługo zacznę kręcić i tworzyć mikstury :) 

3 komentarze:

  1. super ;D
    mnie jakoś nie kręcą te naturalne kosmetyki .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie coraz bardziej :)
      Zaczynam się martwić o stan mojego konta ;)

      Usuń