wtorek, 21 sierpnia 2012

Moja kolekcja myjadeł :)

A co tam :) Pochwale się Wam dzisiaj moją kolekcją kosmetyków do mycia ciała :)

Wszyscy prezentują jakie maja perfumy, lakiery, a ja pokaże kolekcję żeli, płynów i mydełek do mycia :)

Dość sporo tego :)

Pominęłam szampony, żele do twarzy i inne takie :)

Oto chyba moja cała kolekcja :) Chyba, ponieważ pewnie gdzieś w zakamarkach łazienki jakieś pojedyncze sztuki pochowały się :)


Jedyne 25 sztuk :) I w większości nieużywane, lub użyte raz...

Zaczynamy od żeli pod prysznic. Jest ich najwięcej, bo do tej pory posiadałam prysznic. Teraz mam wannę, ale mam nadzieję, że niedługo to się zmieni :) Ale może o tym kiedy indziej opowiem :)  


Od lewej odlicz :)

1. Yves Rocher, Waniliowy
2. Yves Rocher, Ananas/Kokos
3. Yvesr Rocher, Malina
4. Wellness&Beauty, żel w piance, Wanilia i Kwiat Jabłoni
5. Luksja, peelingujący żel, Czarna Porzeczka i Żurawina 
6. BingoSpa, Słodkie Migdały i Biała Glinka
7. Original Source, Chocolate & Orange
8. Original Source, Lime
9. Ziaja Maziajki, Lody ciasteczkowo - waniliowe
10. BingoSpa, Karaibskie Mleczko
11. Luksja, Mango & Papaya
12. Luksja, Orange & Mandarin
13. Lukcja, Grapefruit & Pomegranate

Piętro niżej:

14. Yves Rocher, Kwiat Bawełny z Indii
15 i 16. Yves Rocher, Manoi de Tahiti
17. Yves Rocher, Bambus
18. Avon Baby


Ufff...

Skromna ilość płynów do kąpieli :)


19. Farmona, Olejek do kąpieli, Zielona Herbata i Limonka
20. Avon, chyba Migdałowy
21. Lukcja, Chocolate & Orange 

Mydełka do rąk :)


22. Yves Rocher, Wanilia
23. Avon, Owies i Rumianek
24. Avon. Ogórek i Melon
25. Yves Rocher, Cudowny Owoc


Ogłaszam, że nie kupuję więcej żeli pod prysznic!
Mydełek do rąk i płynów do kąpieli mam mało, więc na pewno niedługo coś nowego zakupię :)
Ale żeli nie, chyba, że będzie coś super, extra, którym każdy będzie się zachwycał... Jak np. żelem w piance :)
Myślicie, że żele na rok mi wystarczą? :)))

7 komentarzy:

  1. oj, chyba też zrobię takiego posta :p

    przykro mi to przyznać ale chyba cię biję na głowę - ostatnio staram się nie kupować już więcej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyszło że tylko nie napoczętych żeli pod prysznic mam 24 !!!
      plus 5 napoczętych w łazience....

      Usuń
  2. ja na wanie stojących mam 9, zapasów nie liczę nawet;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No powiem Ci że szalejesz :))
    Obserwuję pod nickiem edyta170 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Duża kolekcja :D Ale ja też mam sporo ;p I mamy podobne rzeczy ;p

    OdpowiedzUsuń