poniedziałek, 27 sierpnia 2012

BingoSpa, Jedwab do mycia i pielęgnacji włosów

Witajcie!
O szczegółowej pielęgnacji moich włosów kiedyś Wam jeszcze napiszę :)
Dzisiaj chciałam przedstawić Wam jeden produkt który służył mi do pielęgnacji włosów.

Mowa o Jedwabiu do mycia i pielęgnacji włosów firmy BingoSpa :)


Opis producenta 

Jedwab do mycia i pielęgnacji włosów BingoSpa zwiększa zatrzymywanie wilgoci na powierzchni włosów, poprawiając ich podatność na układanie, zapobiega elektryzowaniu się, nadaje włosom elastyczność, zdrowy wygląd oraz miękkość i jedwabisty połysk.

 Na zdjęciu powyżej widać ile zdążyłam już zużyć.

Butla jest wielgaśna! Zawiera 1000 ml jedwabiu.
Troszkę niewygodne zakręcane zamknięcie, ponieważ jak się chociaż troszkę przechyli butlę to za dużo się wylewa. A wystarczy niewiele aby porządnie umyć włosy. Dobrze się pieni, tak sobie pachnie, ale niestety działanie już nie jest takie super jak to producent przedstawia...

Włosy po umyciu są bardzo dobrze oczyszczone. Czuć pod palcami, że nie są śliskie, są jakby niczym nie "oblepione". Niestety to powoduje, że moje włosy nie lubią gdy traktuje się je tylko tym szamponem, bez  późniejszego użycia odżywki czy maski. Są suche, puszą się, są jakby "sianowate"... Więc nie wiem, gdzie jest to zatrzymywanie wilgoci ? Zdrowego wyglądu oraz miękkości także nie zauważyłam.

Po zastosowaniu maseczki nie jest wcale lepiej. Po prostu ten szampon nie radzi sobie z moimi włosami. Wysusza je. Inne szampony, nawet oczyszczające, beż użycia odżywek dają lepsze efekty. 
Niestety zauważyłam także to, że przy stosowaniu tego szamponu więcej wypada mi włosów podczas mycia... :/

Zużyłam ok. 250 ml a włosy myłam już kilkanaście razy, więc jest bardzo wydajny. Cena także jest zachęcająca. 16 zł za 1 litr to dobra cena. Jednak nie jest to szampon odpowiedni dla mnie. Może komuś innemu będzie służył :)
Teraz zastanawiam się co z nim zrobić, bo nie lubię myć nim włosów. Może wykorzystam go na mydło do rąk? :) Bo szkoda wylewać tyle płynu.

Macie jeszcze jakiś inne pomysły jak go wykorzystać? :)
   



2 komentarze:

  1. Dobrze, że siw wtedy na niego nie skusiłam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie na Twoich kręconych włosach zrobiłby więcej szkód, niż pożytku :)

      Usuń