czwartek, 9 sierpnia 2012

Małe zakupy :)

Odwiedzając dzisiaj Biedronkę w celu zrobienia zaopatrzenia na dzisiejszy urodzinowy wieczór :)
Nie mogłam przeoczyć promocyjnych cen niektórych kosmetyków :) A, że ostatnio stałam się posiadaczką wanny ( po 10 latach posiadania prysznica ) szaleństwo w kupowaniu kosmetyków do kąpieli dopiero rozpoczynam :)

Moje dzisiejsze zdobycze:



Dwie sole do kąpieli BeBeauty:
Regenerująca - morska
Odżywiająca - miód i mleko 

Dwie kule musujące do kąpieli Body Club: 
Imbir i cytryna
Owoce tropikalne 

Dwie maseczki do twarzy AA:
Intensywnie odżywiająca z olejem arganowym i witaminą E
Matująco - regenerująca z ekstraktem z ogórka i kwasem azelainowym 

Sól do kąpieli 3,75 zł, kula 3,99 zł, maseczka 1,99 zł :)  

5 komentarzy:

  1. Na kulach się zawiodłam ;< a maseczki świetne ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mogę wiedzieć dlaczego zawiodłaś się na kulach?

      Usuń
  2. bardzo lubię te sole, kule jeszcze lezą i czekają na swoja kolej;)

    OdpowiedzUsuń
  3. moja sól lawendowa się kończy, muszę kupić nową, bo jest super, a szkoda, że nie mam wanny na kule...

    OdpowiedzUsuń
  4. Lawendowej nie wzięłam, bo nie przepadam za tym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń